Nieuw jaar

9 januari 2019 - Hilversum, Nederland

Een trage start met dit nieuwe jaar.

ik was al geregeld lekker aan de wandel. Het is doorgaans prima weer in Nederland en niet zo koud, meest ver boven 0.

Het ging slecht met mijn vader en 27 december is hij overleden. Mijn hele lijf doet zeer. Door de spanningen misschien van afgelopen tijd. Ook mijn knieën op elkaar met slapen doet zeer.

Ik heb een idee over waar mijn trip te starten. In Maastricht. een stukje naar het zuiden, België in en dan aansluiten op de Via Mosana/Via Monastica. Ik zou zelfs in Rocroi kunnen stoppen en teruggaan naar NL om de tocht later te vervolgen.

Het grootste probleem nu is om aan goede schoenen en een lichte rugzak te komen. Ik vind wel dat ik teveel spullen heb thuis, dus misschien kan ik wat verkopen en daar de benodigde spullen van komen. Dan nog hetvolgende. Kan ik afgekeurd worden voor werk. Anders kan ik natuurlijk helemaal niet op pad, behalve dan in vakanties.

We hebben minder nodig dan we denken en zekers minder nodig op een trektocht. Dus het komt wel goed.

Dan nog de poes, ik vind het wel vervelend om voor haar 3 maanden onderdak te moeten zoeken. Misschien bij mijn moeder, dat is een vertrouwd adres voor haar.

Eens kijken hoe ik hier een fotootje op zet.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade