Nieuw jaar, nieuwe kansen

21 februari 2020 - Hilversum, Nederland

Ik zat me suf te praktiseren hoe ik de volgende etappe zou aanpakken. Gewoon doorlopen hoor ik je denken, maar zo eenvoudig is die etappe niet in mijn verbeelding. Ik begin dan in Geldermalsen en ga richting Den Bosch. Alleen is dat 30 km en voor mij teveel om op 1 dag te doen. Een geschikte overnachting onderweg kon ik ook in eerste instantie niet vinden tot ik op de Santiago.nl website keek.
En ik heb nu een heel leuk plan.
Ik weet dat op 30 maart in Den Bosch een deel van mijn traject door een Bisschop ingewijd gaat worden. Dit omdat vrijwilligers het bewegwijzerd hebben.
Dus is mijn plan om op zaterdag de 28e in Geldermalsen te starten. Dan regel ik 2 overnachtingen, 1 in Hedel en 1 in Den Bosch. Ik kan de zondag in Den Bosch rondkijken en maandag een deel van de route naar het zuiden lopen.
Nou, klinkt te mooi om waar te zijn.

Nu zal ik niet de enige zijn die dat idee heeft dus zal het een en ander volgeboekt zijn. Ik ga bellen om mijn overnachtingen te regelen.

Joepie! Waanzinnig leuk plan!